Handicaplejr
Fra : news.tele.dk

Dato : 30-06-02 05:06

Hej

Jeg er hjælper på en sommerlejr for handicappede børn og jeg synes at vi har
en sjov og hyggeligt uge sammen børnene. Men i de sidste par år er
børneflokken desværre blevet mindre, de ældste falder for aldersgrænsen og
der komme næsten ingen nye børn kommer til.
Men reklame har der hellere ikke være gjort særlig meget i, det eneste
reklame som har været er at en har hørt fra en anden som har hørt fra en
anden osv. Det giver jo ikke rigtigt noget.
Men nu vil vi gerne vende udviklingen ved at reklamere lidt for vores lejre,
som du iøvrigt kan finder mere om på www.asf-vojens.dk, og i forbindelse med
det kunne jeg godt tænke mig at vide om der findes nogle relevate
medlemsblade, hjemmesider osv. hvor man kan skrive en kort artikle om
lejren.

Håber at I kan hjælpe.

På forhånd mange tak.

Michael Petersen

Fra : Winnie Henriksen

Dato : 30-06-02 16:51

Hej

On Sun, 30 Jun 2002 06:05:35 +0200, "news.tele.dk"
<michael.petersen_@e-privat.dk> wrote:

> [...]
>børneflokken desværre blevet mindre, de ældste falder for aldersgrænsen og
>der komme næsten ingen nye børn kommer til.

Det er ikke kun et problem for handi.org. men generalt er det svært at
få opbakning til lejer aktivitet i sommerferien, DHIF kbh/frb. skar
deres lejer ned til 1 dagstur og FDF hvor begge vores piger går måtte
opgive deres lejer fordi der ikke var tilmeldt nok fra de mindste
grupper her på nørrebro klager fritidshjem, klubber og spejder over at
forældrene ikke vil sende deres børn på lejer

> [...]
>det kunne jeg godt tænke mig at vide om der findes nogle relevate
>medlemsblade, hjemmesider osv. hvor man kan skrive en kort artikle om

Mange handi.org. har hjemmesider og der også opslagstavler prøv dem
der er et væld af adr. så prøv dig frem.

Held og lykke

Winnie
Med venlig hilsen

Winnie Henriksen