xp 1800.....ingen forbindelse
Fra : H.O.T

Dato : 30-06-02 01:20

Hej , Håber der er en der kan hjælpe mig...Eller flere......

Jeg har et k7s5a mb, med 512 ddr ram, og et geforce 2 400 mmx.....Min cpu er
en 1800 xp....Når jeg starter op, vil den ikke registrere det på skærmen....
Jeg ved ikke om det kablerne fra kabinetet jeg har forbundet forkert, så
hvis der er en der gider fortælle hvordan de skal sidde..... eller om det
kan være noget andet????
jeg har prøvet alle delene på et andet mb ( - cpuen), og de fungerer......

Henrik

Fra : Seth

Dato : 30-06-02 05:18

"H.O.T" <h.rasmussen@telia.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan være noget andet????
> jeg har prøvet alle delene på et andet mb ( - cpuen), og de fungerer......

Din Cpu skulle vel ikke være død? Har du monteret den stille og roligt?
En forkert bevægelse og sådan en djævel er kaput.

Kommer der forresten nogle bips overhovedet? hvis ikke er der meget store
tegn på at den er død....
eller prøv at clear'e cmos

mvh

Seth