Flere katte!
Fra : Philip Kofoed

Dato : 30-06-02 00:01

Hej!

Jeg og mine 2 cellekammerater (kattene Musti og Buster) flytter om ikke
så længe fra en 45 kvm lejlighed til 218 kvm hus. Så har jeg gået her og
luret på om jeg skulle anskaffe et par katte endnu! Jeg er nemlig blevet
tilbudt en kattemor med killing.
I den forbindelse kunne jeg godt lide at vide om jeg bør anskaffe de nye
katte samtidig med at mine egne katte og jeg flytter ind, for på den
måde at stille alle 4 lige i nye omgivelser. Eller jeg bør måske lige
lade mine egne katte falde en smule til det nye sted, før de nye flytter
ind??
Har nogen her mon erfaringer med kombineret flytning og anskaffelse af
ekstra kattedyr? :)

mvh
Philip Kofoed