IE5.5 : Problemer med opdatering af sider
Fra : Thomas Rokamp

Dato : 08-12-00 15:22

Hejsa!

Jeg udvikler i øjeblikket web-sider, og er løbet ind i det problem, at mine
sider bliver lagret i IE5.5. Dette betyder, at hvis jeg laver noget om i
mine sider og opdaterer siden i IE5.5, så viser browseren den gamle version!
Det er jeg efterhånden godt træt af. Det eneste jeg kan gøre er at slette
gamle filer fra IExplorer og hente siden igen. Så virker det fint nok. Men
det er ikke særligt holdbart, for det tager tid at skulle gøre det efter
hver eneste opdatering af siden...!

Håber der er en der kan hjælpe...

Med venlig hilsen
Thomas Rokamp

Fra : N/A

Dato : 12-12-00 17:28

Fra : Thomas Rokamp

Dato : 12-12-00 17:28

Hjælper ikke... Jeg har dog i mellemtiden fundet ud af, at hvis jeg åbner et
nyt browser vindue med CTRL+N, så loades den nye version.