manglende lyd
Fra : SB

Dato : 29-06-02 23:35

efter at have smidt en ny HD i min maskine, og selvfølgelig geninstalleret
win98, kan jeg ikke få lyd ud af skidtet.
Der er ikke et seperat lydkort i, kører på bundkortet, derfor jeg valgte
denne gruppe, hvis ikke det er den rigtige, guide mig derhen hvor jeg skal

skidtet fortælle mig at der ikke er installeret en driver, men hvor finder
man en driver til et bundkort?
Et eller andet med en code 28 fejl, hvad det så er:

Håber i kan hjælpe

SB
sfb@privat.dk

Fra : FeZ

Dato : 29-06-02 23:56

"SB" <Unknown2@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> skidtet fortælle mig at der ikke er installeret en driver, men hvor finder
> man en driver til et bundkort?

Installer driverne til bundkort/chipset - der må have
fulgt en cd med dit bundkort.
Ellers kan de normalt downloades fra
producentens hjemmside.
Hvis ikke du kan finde dem, så skriv hvad det
er for et bundkort det drejer sig om
(producent og modelnummer)
--
feZ