Switchbox
Fra : Peter

Dato : 29-06-02 21:21

Hej

Jeg skal have mig en switchbox, men er i tvivl om hvilken jeg skal vælge.

Den skal have følgende egenskaber:

1) Må ikke tabe kvalitet selvom skærmopløsningen er 1600*1200

2) Når den skifter skal den simulere, at der er en PS2-mus på den, den
skifter fra, da Windows ellers får musen til at køre sygt langsomt bagefter.

3) Den skal kunne klare 4 computere

4) Hvis muligt - gerne to skærme

Er dette muligt at finde?

Jeg fandt ikke nogen på edbpriser, hvor jeg var sikker på, at opløsningen og
PS2 delen var i orden.

Den må gerne være mekanisk.

Hilsen Peter

Fra : Kim Jensen

Dato : 01-07-02 09:53

On Sat, 29 Jun 2002 22:21:15 +0200, "Peter" <no_spam@no.where> wrote:

> [...]

>skifter fra, da Windows ellers får musen til at køre sygt langsomt bagefter.

F.eks.: Aten CS-914.
http://www.aten.com.tw/

>4) Hvis muligt - gerne to skærme

og 2 sæt mus / keyboard ?
Eller blot 2 skærme ?

>Er dette muligt at finde?

Aten CS-228 ( 8 PC / 2 brugere ).

>Jeg fandt ikke nogen på edbpriser, hvor jeg var sikker på, at opløsningen og
>PS2 delen var i orden.

>Den må gerne være mekanisk.

De mekaniske switchboxe kan næppe leve op til dit krav om billedkvalitet.

Mvh,

Kim Jensen
Hammargren Data
www.hd.dk