Sandart i Juelsø
Fra : Carsten Christophers~

Dato : 29-06-02 12:43

Jeg skal nogle dage til Juelsø her i ferien og kunne godt
tænke mig at prøve at fange sandart her, men hvad fanger
bedst, hvor og hvornår. Er det evt. bedst fra båd?
Kan man iøvrigt leje kanoer billigt i Silkeborg området, så
hører jeg gerne om det.
Hilsen Carsten

Fra : Bille1948

Dato : 29-06-02 21:04

"Carsten Christophersen" skrev d. 29-06-02 12:43 dette indlæg :
> [...]
> bedst, hvor og hvornår. Er det evt. bedst fra båd?
> Kan man iøvrigt leje kanoer billigt i Silkeborg området, så

Julsø kan stort set kun "befiskes" fra båd.

Tag et kig på denne link:

http://www.fiskeriforeningen-gudenaa.dk/

Der er flere oplysninger.

Ole P. Bielefeldt
FTM: www.familytreemaker.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Ole Hanelius

Dato : 30-06-02 22:39

"Carsten Christophersen" <carkyv@mail1.stofanet.dk> wrote in

> [...]
> bedst, hvor og hvornår. Er det evt. bedst fra båd?
> Kan man iøvrigt leje kanoer billigt i Silkeborg området, så

Hej Carsten

Hvis du vil fiske i Julsø skal du henvende
dig til Silkeborg Fiskeriforening, som er den
eneste forening der sælger fiskekort
(dag-/ugekort) til Julsø.
http://www.silkeborg-fiskeriforening.dk/

Skal du leje kano kan du jo starte her:
http://www.silkeborgkanocenter.dk/
om det er billigt eller ej ved jeg ikke.

Har du brug for et par tip vedr. fiskeriet
i Julsø kan du sende en mail direkte til
Silkeborg Fiskeriforening. e-mail adressen
kan du finde på foreningens hjemmeside.

Ole Hanelius
www.hanelius.com