Arkibas
Fra : Finn Jelstrup

Dato : 29-06-02 19:54

Hvor kan man få hjælp til Arkibas? Jeg er af et arkiv blevet bedt om at
hjælpe med at få programmet til at udskrive diverse rapporter. Den
vejledning, jeg har set, er noget mager på udskriftsområdet.
Finn Jelstrup

Fra : Tom Stryhn Sr.

Dato : 29-06-02 22:55

SLA Arkivservice ApS

Postboks 235
7100 Vejle
Tlf. 76 40 13 80

Tom Stryhn Sr.
stryhn@email.dk
http://freepages.genealogy.rootsweb.com/~stryhn/

Fra : Inger Hartby

Dato : 26-08-02 17:06

Når arkivet, du arbejder for, har købt databaseprogrammet Arkibas, har de
også adgang til hotline hos SLA. Se tlf.nr. i den håndbog, der fulgte med
programmet.

mvh
Inger Hartby

Fra : Finn Jelstrup

Dato : 27-08-02 21:51

Jeg har fået hjælp derfra for længe siden,
Tak for oplysningen.
/Finn Jelstrup