Hvilken harddisk er bedst ???
Fra : Hagman

Dato : 29-06-02 18:29

Hejsa NG.

Jeg unskylder denne x-tra tråd, men fandt nogle flere oplysninger om
harddiskene.
Hvilken af diise to er bedst ???

IBM DESKSTAR 120GXP 60GB - 7200RPM - UDMA100
Cache: 2048KB
Søgetid: 8,5ms
Hastighed: 7200RPM
Interface: Ultra DMA / 100 (IDE)
Disk drive size: 3½" x 1"
Garanti: 3 år

eller denne:

SEAGATE BARRACUDA IV 60 GB - 7200RPM - UDMA100
Cache: 2048KB
Seek: 9,5ms
Spin: 7200RPM
Interface: Ultra DMA / 100 (IDE)
Disk drive size: 3½" x 1"

Med venlig hilsen,

Hagman.

Fra : danni plougmann

Dato : 29-06-02 19:16

pga af ibm harddiskenes dårlige ry vil jeg nok vælge barracudaen
maxtors fluid diske skulle også være et godt valg

Fra : Jimme

Dato : 29-06-02 20:38

køb seagate barracuda IV.
køb dog 80 GB versionen, du betaler ikke ret meget for de sidste 20 GB

Fra : colorrit

Dato : 30-06-02 00:17

Jeg havde tidlligere en IBM DESKSTAR 40 Gb men fik den byttet til en
SEAGATE BARRACUDA fordi IBM'en larmede meget. Så jeg er enig med de andre.

Fra : Jochke

Dato : 02-07-02 08:50

> [...]
> Hejsa NG.
>
> Jeg unskylder denne x-tra tråd, men fandt nogle flere oplysninger om

Jeg vil også mene Seagates. Har selv Købt den du nævner og er meget
tilfreds, ikke mindst pga støjniveaut. Og ja, nu kan det bedre betale sig at
købe en 80 gig i stedet.

/Jochke