Blå skærm ???
Fra : Mari

Dato : 29-06-02 17:41

En af mine bekendte får blå skærm ved nedlukning en gang imellem. Er der een der ud fra nedenstående kan give mig et hint om, hvad
der kan peges på, som fejlkilde??
Hun bruger win98 - og den er opdateret med alle servicepacks
og sikkerhedsopdateringer.

Mvh
Mari

[hun skriver]
Den blå skærm var det ikke idag, jeg har før fået den væk ved at ændre
på farverne i KONTROLPANEL OG INDSTILLINGER.
Med derkom en fejlmelding da jeg tændte puteren.
Der stod at der var fundet en fejl i hardwaren:
"Enter POVER MANAGEMENT FOR SETUP"

På denne side står der ud for
PM TIMERS.
.................... disable
.................... disable
.................... disable
.................... disable

POWER UP CONTROL:
.............SOFT OFF
.............DISABLED
.............DISABLED

FAN MONITOR:
CHASSIS FAN SPEED:
xxxxRPM (Err)

Ja, jeg er forvirret, men det sidste ser mest fejlagtig ud.
Min harddisk er kun to år gammel (64,0 MB RAM) og jeg har kun udnyttet 30 %.