Halv/helpart nær Sorø
Fra : Heidi Rydgren

Dato : 29-06-02 12:01

Hejsa NG,

Inden jeg tager springet fuldt ud og køber egen hest.......... Søger jeg nu
en halvpart i nærheden af Sorø.

Lidt om mig:
Jeg er en voksen (25 år), ansvarsbevidst rytter, som har holdt pause nogle
år pga. studier, flytning osv. Har stort set redet siden jeg selv kunne
sidde fast Jeg er mest hyggerytter - forstået på den måde, at jeg ikke
rider konkurrencer, men ellers nyder både skovture, dressur og spring.
Arbejdet der følger med - muge ud, rens af sadler osv. osv. tager jeg selv
klart del i.....

Jeg har ikke de store krav til hesten, men gerne over 160 i stg. Der skal
være mulighed for undervisning på stedet (både dressur og spring) og meget
gerne adgang til ridehus indenfor rimelig afstand.

Hmmm.......... tror jeg har fået det hele med for nu - hvis ikke, så smid en
mail så vi kan snakke nærmere om det.......

Heidi