Fido på profil
Fra : nitsen

Dato : 29-06-02 11:53

*Spiiiiiin* davs med Jer

Nu har jeg vredet armen om på Frodes mor og fortalt hende at jeg også skal
være på hendes profil på www.dk-fritid-dyr-kat.dk . Jeg synz jo lissom jeg
hører med, og jeg er da bare for lækker når jeg selv skal sige det
*mijauauauauauauauuuuuaaauuua* - Frodes mor siger det er godt der ikk' er
lyd på billedet *fnyz* - hvad hun så liiiiige vil sige med det. Hun kunne da
bare ha' købt et af de der ta'billed'ting med lyd i stedet, men hun påstår
det var for dyrt fordi hun oss' skal have råd til kattemad *spiiiin* - det
forstår jeg ikke - kattemad er da noget der gror ude i det der skab i
køkkenet ikk'????

Ka' i hygg' Jer - jeg skal lige ud på en inspektionsrunde sammen med ham
Frode *spiiiiiin*

*potehighfive* fra Fido

Fra : Denise

Dato : 29-06-02 12:09

Hej Fido
Du er vel nok heldig at have en plejemor. Hun er da godt nok ved at blive
rigelig glad for dig, hva'.
Jeg har jo også en plejemor der tit nusser mig, for jeg er da bare en ligeså
flot hankat, men jeg er altså brunstribet. Det kan da være jeg også skal
vride armen om på min plejemor, så jeg kan komme på profilen.
For jeg ved plejemor har et billede et eller andet sted.
Hilsen Gizmo

Fra : nitsen

Dato : 30-06-02 11:27

"Denise" <daugbjerg@*NOSPAM*c.dk> skrev

> Hej Fido
> Du er vel nok heldig at have en plejemor. Hun er da godt nok ved at blive
> rigelig glad for dig, hva'.

*spiiiiin* hej Gizmo - ja - man har vel charme ^..^ - og hende plejemor er
nu altså oss' lidt nem *tihi* Frodes far kalder hende "kattemor", men Marie
er bedst for hun er altså smaddergod til at nussekælekramme og det ææælsker
jeg.

> [...]
> vride armen om på min plejemor, så jeg kan komme på profilen.
> For jeg ved plejemor har et billede et eller andet sted.

ja, vrid du bare løs - jeg synz at os "besøgskatte" oss' skal tælle med i
hustanden, selvom de her stadig siger de kun har en snart to katte *fnyz* -
som om jeg slet ikke tæller med - så siger jeg bare en hel masse
mijauauauauauaua og så griner Frodes mor og siger det er godt med mig og at
jeg er en jammerkommode - men ved du hvad - hun går da og svarer mig når jeg
snakker og fortæller hvor hååååååårdt jeg har det *spiiiiiiiiiiin*

*spiiiiiiiinbrum* fra Fido

Fra : Denise

Dato : 01-07-02 10:04

Hej Fido
Ja, så fik jeg vredet armen om på plejemor, så nu er jeg da bare også kommet
på profilen, spiiiin.
Da jeg fortalte Thomas det, ham den anden besøgskat, ja, så ville han jo
også på, og der bliver jo ikke gjort forskel.
Så I kan altså se os begge to hvis I vil.
Hilsen Gizmo

Fra : nitsen

Dato : 01-07-02 10:45

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev

> [...]
> også på, og der bliver jo ikke gjort forskel.
> Så I kan altså se os begge to hvis I vil.

What's upp Gizmo

Godt gået at du oss' kom på profil hos din plejemor. *Tihi* det er nu godt
med nogle af de tobenede der er nemme at dressere. Min plejemor siger, at I
er et par flotte fyre og at det er godt du passer på Thomas når nu han er
lidt oppe i årene.

Lad os lave en besøgskatteklub *hophop*

Potehighfive fra

Fido

Fra : Kate

Dato : 30-06-02 09:48

Ham Fido er godt nok flot, men han ligner ikke en Fido

Kate

Fra : nitsen

Dato : 30-06-02 12:27

"Kate" <kate@oliwer.dkligeher> skrev

> Ham Fido er godt nok flot, men han ligner ikke en Fido

Ja - han er flot - og så er han en rigtig kælegris der bliver som en klat
gele når man tager ham op - det er jo ikke helt nemt at stå for *smil* - men
en Fido - naaaah det synz heller ikke jeg - hans søster hedder i øvrigt
Piphans *grin* - måske de i virkeligheden havde planlagt at få en hund og en
undulat og så endte med to katte - jeg har ikke lige haft mod til at spørge
*fniz*

Mvh

Anita og Frode der til en "forandring" er i snorkemode og Fido der siger
"klart klart er jeg flot"

Fra : Kate

Dato : 30-06-02 14:13

"nitsen" <nitsen@yahoo.com> wrote in

> [...]
> øvrigt Piphans *grin* - måske de i virkeligheden havde planlagt at
> få en hund og en undulat og så endte med to katte - jeg har ikke

Hihi, det er sikkert kun for at få os andre til at undre os
Jeg har da hørt både om en hund som hed kat og en kat som hed vovse

Kate

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 30-06-02 16:00

"Kate" <kate@oliwer.dkligeher> skrev i en meddelelse

> Hihi, det er sikkert kun for at få os andre til at undre os
> Jeg har da hørt både om en hund som hed kat og en kat som hed vovse

hehe havde engang en kat som hed Mus

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk