asus p2b-f
Fra : Søren Iversen

Dato : 28-06-02 23:45

Hej alle kloge hoved'er

Oplys mig venligst hvad dette bundkort kan klare af cpu'er

har en p3 450 slot1

slot 1 mhz ?
kan man putte andre cpu'er på ?

Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe

Hilsen Søren

Fra : Peter Pan

Dato : 29-06-02 09:08

"Søren Iversen" <s.i@tdcspace.dk> wrote in message
> Oplys mig venligst hvad dette bundkort kan klare af cpu'er

Celeron 1000 MHz er nok den nemmeste opgradering.
Hvis du er heldig kan du måske finde en Pentium 3 1000 som kører 10*100. Den
kan du også bruge.

En bug i biosen gør at boarded ikke kan køre 11*100, så hold dig fra 1100
MHz versionerne.

Du kan køre med både Socket 370 (med en converter til ca. 100.-) og Slot1
processorer.

Hvis du har mod og lyst, kan du sikkert også få en Tualatin til at køre
(Pentium3 >1100 MHz, Celeron's med 256 KB L2 cache) men det er ikke for
børn, da der skal modificeres en del på processor/konverter.

Mvh
Anders