T20s og ringetoner / logoer
Fra : Thomas

Dato : 12-02-01 21:34

Kan det lade sig gøre at sende logoer og ringetoner til en Ericsson T20s fra
nettet? Det er et Sonofon taletidskort, der sidder i.

--
MVH

Thomas
http://home8.inet.tele.dk/bcp/tj/ - følg med på vores webcam...
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash4 tutorial
No job is so simple, that it can't be done vrong.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 12-02-01 21:38

"Thomas" <flash4@it.dk> wrote in message
> Kan det lade sig gøre at sende logoer og ringetoner til en Ericsson T20s
fra
> nettet? Det er et Sonofon taletidskort, der sidder i.

Nej

Fra : Hans Pedersen

Dato : 12-02-01 22:20

On Mon, 12 Feb 2001 21:38:06 +0100, "Flemming Lynggaard"
<nospam@lynggaard.com> wrote:

>Nej

Sådan er det når man køber en pop-telefon, der end ikke er gennemført
pop...

--
Hans Pedersen
ICQ: 9178476

Fra : Fischer

Dato : 13-02-01 08:36

> Sådan er det når man køber en pop-telefon, der end ikke er gennemført
> pop...

LOL!
Nej - der er ingen tvivl om, at Ericsson har fejlet med at få fat i den
kundegruppe.

(F)

Fra : Thomas

Dato : 13-02-01 11:21

"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> LOL!
> Nej - der er ingen tvivl om, at Ericsson har fejlet med at få fat i den
> kundegruppe.

Det undrer mig bare, at når man starter den op, så kommer der jo næsten en
hel tegnefilm med melodi og det hele. Så i min naive barnetro troede jeg at
man selv kunne sætte et operatørlogo ind. Men nu har Ericsson jo solgt deres
mobilafdeling fra, det var måske også det bedste...

Fra : Fischer

Dato : 13-02-01 12:33

> [...]
deres
> mobilafdeling fra, det var måske også det bedste...

Ericsson har ikke solgt deres mobilafdeling fra. De har solgt deres
mobil-produktion.

(F)

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 13-02-01 19:53

"Fischer" <express@get2net.dk> wrote in message
> at
> deres
>
> Ericsson har ikke solgt deres mobilafdeling fra. De har solgt deres
> mobil-produktion.

Og får ligesom de andre store producenter andre til at bygge telefonerne..
intet andet..

/F