adfærdsændring..
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 28-06-02 20:50

min dejlige lille rasmine viser efterhånden tydelige tegn på at være faldet
til her i huset ( den nye lejlighed altså

i går mens jeg sad og så tv kravlede hun lige så diskret op på skødet af mig
og puttede sig til så jeg kunne nusse hende på maven... jeg opdagede det
ikke*G* ( var helt opslugt af udsendelsen) før min kæreste snakkede til mig
og jeg kom til at se ned*GGG*

min lille dejlige mis der ellers er svoren "ikke skødekat" ( hun havde en
periode i fredericia hvor hun også puttede på skødet.... men det holdt op da
vi flyttede) kom helt frivilligt og gjorde sig til *griner stort fra øre til
øre)*

nu glæder jeg mig bare til hun begynder at gøre det inde ved puteren
også*GG*

--
knus sabina
Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 28-06-02 21:28

On Fri, 28 Jun 2002 21:50:23 +0200, "Sabina Hertzum"
<sabina@worldonline.dk> wrote:

> [...]
>øre)*
>
>nu glæder jeg mig bare til hun begynder at gøre det inde ved puteren

   Bare vores overhovedet gad det ;) Mulle vil godt nok gerne
kæle - hvis hun sidder på armlænet af sofaen. Og for Oscar gælder det
at sengen er erklæret nusseområde - men ligge på os gør de altså
ikke....
/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Kate

Dato : 30-06-02 08:39

Trine Stubbe Teglbjærg <snoe@nospam.dk> wrote in

> men ligge på os gør de altså
> ikke....

Næ, det gør Sofie og Johan heller ikke. For Sofie er sengetid nussetid
og sådan har det altid været, hun kan godt komme og cirkle omkring mine
ben og så rækker jeg ned og nusser hende, men jeg skal ikke tage hende
op, så bliver hun sur og går.
Johan synes at computerbordet er et godt sted at få opmærksomhed. Ham
kan jeg dog altid gå til og nusse, nogle gange gider han ikke, så
rejser han sig og går, men oftest spinder han bare og hygger sig.
Lante, derimod, han ligger i arm, er pelskrave, ja, vil bare nusse hele
tiden. Han er nu heller ikke så sikker på at han havde behøvet 4 ben,
han vil alligevel helst bæres

Kate

Fra : Eva

Dato : 30-06-02 13:27

Sjovt med den adfærdsændring rundt omkring!
Mine 2 katte har også ændret adfærd på det sidste.
Den store(Tjalfe) gad normalt ikke og blive kælet særlig meget for, men
efter vi er begyndt og komme ned i haven, er den blevet helt vild med at
rulle sig i græsset og samtidig vil den gerne kløés.
Den lille (Sacha) derimod vil gerne passe sig selv når vi er i haven, men
når vi så kommer ind igen, er der ikke noget bedre end at ligge på mit skød
og blivet kælet for.
Før har de egentlig haft nok i sig selv og da var det kun den lille der kom
når jeg satte mig i sofaen. Nu viser de mere tydelig hvornår det skal være.
Det er rigtig dejligt.
Findes der noget "bedre" end en kat der viser, at den er glad for sin
mor....

Hilsen Eva

Trine Stubbe Teglbjærg <snoe@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:alhphugv5onibb419541petids3loqrfh8@4ax.com...

Fra : Elwarth

Dato : 28-06-02 22:47

Hej Sabina!
> nu glæder jeg mig bare til hun begynder at gøre det inde ved puteren
> også*GG*

Det er sjovt nok også ved computeren, at vores er allermest kælne. Man kan
dårligt nok sidde her uden, at der kommer en kat springende

Apropos adfærdsændring, så er vores Simba begyndt at snakke rigtig meget. Vi
har en teori om, at han vil fortælle os om alle de spændende ting, han
oplever i den fine nye løbegård

Venligst
Dorthe

Fra : Helle Andersen

Dato : 28-06-02 22:48

Ja, man lærer sgu´aldrig at blive klog på de små kryb
Jeg havde også en mega adfærdsændring for en ½ time siden.

Min burmilla bryder sig afgjort ikke om at springe. Hun har aldrig
sprunget højere end bordhøjde og selv det sker yderst sjældent. Hun
kan godt lide at klatre i klatretræet, men der har hun jo også fast grund
under fødderne.

Hun er over 9 år gammel, så jeg vil mene, at jeg kender hende *ret*
godt efterhånden. Alligevel fik hun mig til at tabe både næse og mund,
fordi hun pludselig sprang helt op på kanten af min rumdeler ! Hun var
godt nok ret vakkelvoren at se på og var vist ikke så vild med idéer, da
hun først var kommet derop, men hun fik da i slowmotion og ikke
særlig elegant balanceret hen ad den, så hun kunne hoppe over på mit
klædeskab.

Til gengæld nægtede hun altså at hoppe ned og måtte hentes. Mon
hun har fået eventyr nok til de næste 9 år eller mon det går hen og
bliver hendes "nye ting" ?

--
Helle
DK Tick-Tag