Lakse weekend ved Gudenåen.......
Fra : Leif

Dato : 28-06-02 16:58

Hej NG'er

Er der noget at se i Randers, når man ikke lige har tid til
at deltage i fiskeriet??

P.g.a. arbejde kun lige fri i morgen eftermmiddag / aften.

Mvh, Leif

Fra : Henrik Leth

Dato : 28-06-02 17:23

leif.lykke@mail.dk writes:
> [...]
>at deltage i fiskeriet??
>
>P.g.a. arbejde kun lige fri i morgen eftermmiddag / aften.

Jeg kan anbefale en tur i Regnskoven, eller en tur langs Gudenåen (Der er
en god sti på strækningen mellem Randers og Fladbro)...

***
Henrik Leth
http://home4.inet.tele.dk/leth
***
Metal Randers
Lucernevej 77
8900 Randers
www.metal-randers.dk
tlf.: +45 21 26 42 16
fax.: +45 86 40 16 89

Fra : Steen Lindkvist Niel~

Dato : 28-06-02 20:28

Hej Leif

Lørdag kl. 14.00 er der lakserace. Det er en variant af det velkendte
anderace. Derudover er der kastekonkurrencer på Justesens Plæne,
grejudstilling m.m.. Du kan se programmet for weekenden her:
http://www.vildlaks.dk/lakseweekend.htm

Steen