Vejle amtsråd & Give Plantage
Fra : Michael Christensen

Dato : 28-06-02 16:23

Jeg vil lige høre om der er nogen der kender til en hr. Laurits Lind
Thomsen.
Han skulle efter sigende være en af ophavsmændende til Give plantage. Han
skulle også have været amtrådsmedlem i Vejle Amt frem til først i 1960 èrne.

Fra : Jørgen Petersen

Dato : 28-06-02 18:04

Laurits Lind Thomsen sad i Vejle amtsråd fra 1943 - 1962
han var bankbestyrer i Give
født i Vejle den 19 juli 1884.

se iøvrigt Vejle amtsraad 1842 - 1970 side 177 hvor han er udførligt beskrevet,
samt med billed.