BILLIGT BILLIGT BILLIGT!!!!!!!!!!!!
Fra : David Jacobsen

Dato : 28-06-02 16:21

Tjek lige denne link:
http://home19.inet.tele.dk/djamp/markedspladsen.htm

HER HAR JEG MANGE FEDE OG BILLIGE TING TIL SALG...

ER DER INTERESEREDE, SÅ MAIL PÅ NEDEN STÅENDE.....

--
Venlig Hilsen/Best Regards

David Jacobsen

djamp@oncable.dk

Fra : PHK

Dato : 28-06-02 17:01

Prøv at læse lidt på www.usenet.dk om markedsgrupper.

--
_
|_|

Fra : Jacob Haaber Pederse~

Dato : 28-06-02 17:12

Er det ægte hælervarer?

En del af sortimentet minder en del om det.... :)

Jacob

Fra : David Jacobsen

Dato : 28-06-02 18:15

der er intet der er "hæler varer"

Jeg har kvittering på det hele, følger selvfølgelig med, hvis en evt. handel
gennemføres.....

Mvh david

Fra : PHK

Dato : 28-06-02 18:22

www.usenet.dk - se specielt hvad markedsgrupper er for noget.

--
_
|_|

Fra : David Jacobsen

Dato : 28-06-02 18:32

ok, tak for hjælpen................

God Weekend........

Sorry igen......

Fra : Ove Kristensen

Dato : 28-06-02 20:16

"Jacob Haaber Pedersen" <lange2002@mail.com> skrev i en meddelelse
[klip]
> Er det ægte hælervarer?

ÅÅhh, sutskoene er vel hæler varer

Fra : Jacob Haaber Pederse~

Dato : 29-06-02 13:05

Det var også der min første mistanke blev vakt... ;)

Fra : Jonas Topholt

Dato : 30-06-02 23:47

Hmmm det luger godt nok lidt af hælervare, men hvis ik det er og det er æget
guld, så er det en ok priser !

Fra : David Jacobsen

Dato : 04-07-02 18:30

det er IKKE hælervarer, og ægte 14 karats guld.....

David

Fra : Core

Dato : 29-06-02 12:28

> [...]
>
> HER HAR JEG MANGE FEDE OG BILLIGE TING TIL SALG...
>
> ER DER INTERESEREDE, SÅ MAIL PÅ NEDEN STÅENDE.....

Jeg har dd sendt en klage til din udbyder og en henvisning til politiet da
mange af disse varer er meget mistænksome

Fra : David Jacobsen

Dato : 29-06-02 16:17

kontakt du bare politiet alt det du vil, som sagt så har jeg fuldstændig
rent mel i posen.
der er kvittering på det hele, som sagt er der intet der er varmt......

beklager igen til jer alle, skal nok stoppe at spamme, eller hvad i nu
kalder det....

så holder jeg mig til den blå avis, når alle folk brokker sig. Det er sku da
vel tilladt at rydde op i skuffer og gemmere, når man vil flytte i hus....
Uden at skal beskyldes for at være en såkaldt hæler......

God weekend til alle.....

DAVID

Fra : Michael Holmene

Dato : 29-06-02 16:56

Jeg tror at core har ondt et vist sted , jeg syndes at det er helt iorden
,bliv endelig ved.

God weekend.

Michael.

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 29-06-02 17:18

On Sat, 29 Jun 2002 17:55:42 +0200, "Michael Holmene"
<fonseca2@mail.dk> wrote:

>Jeg tror at core har ondt et vist sted , jeg syndes at det er helt iorden
>,bliv endelig ved.

Gu' er det ej i orden, og gu' skal idioten ikke fortsætte med at sælge
sit latterlige lort i alle mulige grupper. Og en masse kvajpander, der
svarer på hans indlæg uden at futte indlægget ad pommern til, hjælper
ikke just på det.

FUT: dk.snak.offtopic

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 05-07-02 13:58

David Jacobsen <djamp@oncable.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d1dcf56$0$1529$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> vel tilladt at rydde op i skuffer og gemmere, når man vil flytte i hus....
> Uden at skal beskyldes for at være en såkaldt hæler......

Men hvor fedt ville det være, hvis vi alle sammen skrev herinde når vi havde
et par hjemmesutter til salg?

Mvh.
Lars

Fra : Danish Bacon

Dato : 30-06-02 09:35

Forstå godt tanken om hælervarer......

2 guldringe der er helt nye.....3 ure...deriblandt et rolex....
Hvorfor sælge sådanne ting over nettet? Personligt ville jeg da få mit
rolex vurderet og sælge det andetsteds...hvis jeg altså havde et Rolex :-.(

Kim Høegh-Guldberg
http://delfol.homepage.dk

Fra : David Jacobsen

Dato : 30-06-02 10:07

det er jo et kopi rolex...... der har kostet 500..

Jeg ville da ikke sælge et rolex til 250.000kr på nettet, er du dum.....
hvis jeg havde sådan et, skulle det slet ikke sælges......

Nu gider jeg ikke diskutere og skrive med jer mere, dropper helt
nyhedsgrupperne.....

David

Fra : Jakob M

Dato : 30-06-02 10:41

> Nu gider jeg ikke diskutere og skrive med jer mere, dropper helt
> nyhedsgrupperne.....

Tak

Fra : PHK

Dato : 01-07-02 10:36

> Nu gider jeg ikke diskutere og skrive med jer mere, dropper helt
> nyhedsgrupperne.....

Jeg kan se, at du ikke har fået læst på www.usenet.dk/netikette om at slette
overskydende tekst, såhh ... tak!

--