alternativ medicin
Fra : marianne hellemose

Dato : 12-02-01 20:18

Ja der er meget alternativ medicin til katte/dyr, bl.a.
Bachs blomstermediciner, der er udgivet en
bog om hvordan det bruges til dyr.
Blåbærhave forhandler også urte-præparater
til dyr, DOLISOVET er en anden serie natur-
medicin til dyr, så der rigtig mange gennem-
prøvede gode produkter, meget af det der bruges til
mennesker bruges også til dyr, blot i mindre mængder

--
Marianne

Hellemose Somali
marianne@hellemose.dk

SOME PEOPLE HAVE LIVES - OTHERS HAVE CATS

Fra : Stine

Dato : 12-02-01 21:03

Hej
Hvad hedder den bog og hvor kan den skaffes ??
Evt. pris ???

Stine

Fra : marianne hellemose

Dato : 12-02-01 22:06

Bogen hedder "Bachs blomsterremedier for dyr"
jeg har købt den i en natur/helse forretning og
den koster 138 kr. det er SphinX publishers der
har udgivet den og nr. er ISBN 87-7759-163-1

hilsen--