Efterlysning
Fra : Lars Christensen

Dato : 28-06-02 13:35

Med henvisning til følgende indlæg på heste nettet
<http://www.heste-nettet.dk/forum/1/168862/168862/>, bringer jeg nu en
efterlysning.

Stjålen hest og trailer.

Hesten: Skimlet vallak, ca 174 cm, pt halt. Sårskade Venstre bag. Daglig
tale kaldet Bob, men måske opstaldet under andet navn.

Traileren: Startrailer, model Safir med sadelrum, 1600 kg. Eneste i DK
med Lilla/guld staffering uden de sædvanlige stjerner.
Registrering VN 4698

Henvendelse nærmeste politi.

For lige at undgå misforståelser, så drejer det sig ikke om min hest.
Jeg kender heller ingen af de berørte menesker, men hverken hesten eller
traileren er fundet endnu.

Fra : Gina Steffen

Dato : 28-06-02 17:29

hej