SKØNT at være hest.
Fra : Nina Svanholm

Dato : 28-06-02 10:39

Hej med jer !

Det er længe siden jeg sidst har skrevet til alle jer dejlige heste derude,
men nu har jeg endelig tid. Min mor synes at jeg skulle flyttes ned til en
dame der har to haflingere-hun synes at jeg godt kunne trænge til at få lov
til at lege med nogle på min egen alder, det er bare den bedste idè hun
nogensinde har fået! Vi spurter rundt på en enorm fold, man skal slet ikke
tænke på hvorstærkt man løber-SKØNT!
Nu rider vi også med westernsadel min mor og mig, så i kan tro jeg er flot
og stolt når vi rider tur, jeg er sikker på at alle kikker efter mig!
Håber i har det godt allesammen, nu vil jeg gå ud og spørge White (min
bedste ven) om vi skal løbe omkap

Sommervrinsk fra Jacques.

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 28-06-02 11:22

"Nina Svanholm" <hammer@telefona.dk> wrote:

>Nu rider vi også med westernsadel min mor og mig, så i kan tro jeg er flot

Tror gerne på at det er flot, men...
Hva' med et link til et billede...?

Kan evt. lægges på hestenettet eller dyrenettet...!

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen

braadso@soholm.com
www.soholm.com

Fra : Nina Svanholm

Dato : 28-06-02 17:37

Hej

Nå ja, du siger noget Ole! Hm, min mor siger at pceren vist lige skal laves,
men hun arbejder på sagen.
Jeg har jo også set Ramses og alle de andre skønne heste du har, men jeg
synes nu Ramses er for sej!!!
Håber også at han vil synes at jeg er sej når han først ser mig i western
tøj

Heste hilsner fra Jacques.