IntelliMouse Explorer slukker ikke
Fra : BorreBoy

Dato : 28-06-02 08:33

Hejsa.

Jeg har lige opgraderet min gamle computer, med et Asus P4S533 og en
Northwood processor.
Jeg bruger Win XP, og har gjort det "hele" tiden.

Når jeg nu lukker ned for computeren, bliver musen ved med at lyse. Før
slukkede den uden problemer.
Hvis jeg tager strømmen fra computeren, slukker musen naturligvis, og den
tænder ikke igen, når strømmen tilsluttes.

Jeg kunne forestille mig, at Bios skulle opdateres; men jeg kører allerede
med den nyeste version.

Nogen der kan hjælpe?

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Kenneth

Dato : 28-06-02 21:38

Broger du omformeren til ps2 ?? hvis du gør så slukker den ikke brug usb

Kenneth

Fra : BorreBoy

Dato : 30-06-02 09:28

"Kenneth" <hitme@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Broger du omformeren til ps2 ?? hvis du gør så slukker den ikke brug usb
>
> Kenneth

Tusind tak. Det var problemet.