Hjælp til "PCI Ethernet Controller"
Fra : Kent Jensen

Dato : 12-02-01 19:55

For et stykke tid siden søgte jeg en driver til denne enhed!
Der var en venlig person der skrev en adresse på en "Universal" driver til
"PCI Ethernet Controller" men jeg har desværre kommet til at slette adressen
:(
Er der nogen der ved hvor jeg kan finde driveren igen?
På forhånd tusind Tak..
M.V.H
vium@12move.dk

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 12-02-01 22:21

"Kent Jensen" <vium@12move.dk> wrote in message
> [...]
adressen
> :(
> Er der nogen der ved hvor jeg kan finde driveren igen?

Man kan ofte anvende Novell/Anthem NE2000 Kompatibel driver, men det bedste
ville selvfølgelig være den ægte driver til dit netkort.

--
Bjarke Andersen

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 13-02-01 00:19

Kent Jensen wrote:

> [...]
> :(
> Er der nogen der ved hvor jeg kan finde driveren igen?

Kan du ikke se på kortet om der er nogle chip og skrive her, hvad der
står på dem? Ud fra dem kan man ofte finde en generisk driver, som
passer til kortet.

Knus
   Regnar
--