nyt bundkort?
Fra : Jørgen

Dato : 27-06-02 21:17

Hejsa Alle.

Jeg er en lidt ældre herre,som skal til at købe nyt bundkort+processer, hvad
skal jeg købe det skal være godt og stabilt. Har et Asus agp v7100pro gf2 mx
400 grafikkort samt soundblaster live value lydkort i computeren.
På forhånd mange tak

Mvh
Jørgen

Fra : N/A

Dato : 27-06-02 23:47

Fra : Jørgen

Dato : 27-06-02 23:47

Det skal bruges både til spil, internet m.m. Prisen må ligge omkring 5000kr.
for begge dele.

Mvh
Jørgen

Fra : Martin K

Dato : 28-06-02 08:31

Jørgen wrote:
> Det skal bruges både til spil, internet m.m. Prisen må ligge omkring
> 5000kr. for begge dele.

Hvis du også skal bruge den til spil vil jeg forslå at du samtidig skifter
dit bedagede GeForce 2 MX400 ud med evt. et GeForce 3 Ti200 (mest
performance til prisen pt.). Med bundkort er det lidt blandet, for med den
relativt høje pris du er villig til at ofre, tror jeg at det er en P4 af en
eller anden art du skal have fat i. Men da jeg er til AMD, ved jeg ikke
rigtig hvad der rør sig omkring Intels ting, men jeg vil dog mene, at hvis
du finder et board med DDR-support og P4, samt et GF3Ti200. Så kan det sq
ikke gå helt galt!

--
Martin K

Fra : Lind

Dato : 28-06-02 10:05

Hej

Har du i forvejen nogle RAM du vil genbruge, hvilken type ? eller skal de
være med i de 5000 kr. du vil give ?
Hvis du spiller de nyeste og mest krævende spil, vil jeg nok også købe et
grafikkort til.

VH.

Lind

Fra : jensen

Dato : 28-06-02 11:01

"Jørgen" <noerrebjerg@andersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
mx
> 400 grafikkort samt soundblaster live value lydkort i computeren.

det her ,
AMD Athlon XP 2000+
ECS - K7S5A Socket A m/lan
Microstar GF4 TI-4200 64MB TV-Out
512 MB DDR 184 Pins
cpu-køler Socket A til 1800Mhz

det bliver lige godt 4650kr ved http://www.bj-trading.dk , jeg har selv tre
systemer med det mb og xp1600 pc2100 ram , de bruges kun til spil og er
endnu ikke gået ned , med win xp

jensen