Grim fejl i Asus A7V333-manualen.
Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 27-06-02 19:55

Ja, jeg sidder her og læser lidt lidt i dette glimrende bogværk.

I afsnittet "Vocal POST Messages" finder jeg dette på listen

POST Voice Message : No CPU installed.

Action : Install an Intel Pentium 4 478/Northwood Processor into the
CPU socket.

Jamen, så skal jeg da have min AMD byttet :=)

-------
MVH
Simon Walther-Larsen
- nu snart i en udgave udenfor hegnet.

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 27-06-02 19:58

Simon Walther-Larsen wrote:
> [...]
> CPU socket.
>

> Jamen, så skal jeg da have min AMD byttet :=)

LOL!.. jep.. det var noget af en brøler.. gad vide hvad en uvidende
person havde gjort i den situation.. ? :)

Fra : - = KG = -

Dato : 27-06-02 22:02

> POST Voice Message : No CPU installed.
>
> Action : Install an Intel Pentium 4 478/Northwood Processor into the
> CPU socket.
>

> Jamen, så skal jeg da have min AMD byttet :=)

Hehe - har netop læst det samme for få minutter siden :]

I morgen skal jeg sætte min nye maskine sammen...

Fra : Sadat

Dato : 27-06-02 22:46

"Simon Walther-Larsen" <waltherlarsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> CPU socket.
>

> Jamen, så skal jeg da have min AMD byttet :=)

Hehe... Stakkels uvidne ;)

Men.. så vidt jeg ved kan man ikke starte/boot'e en PC op uden CPU?

MVH. Sadat

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 28-06-02 23:59

Erhmm Sadat