Flytterod
Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 27-06-02 16:21

Jeg har lige afleveret mine 2 hunde i pension, hvor de skal være til i
morgen - Grunden er, at jeg flytter og ikke vil have, at hundene kommer
i vejen eller måske bliver bange over al det postyr der kommer til at
foregå og een af dem løber ud af en åben dør - Det var hårdt at sige
farvel selvom det kun er for 24 timer - når jeg henter dem i morgen
eftermiddag skal vi straks ud til vor nye bolig - Har lige pakket al
deres legetøj og tæpper og kom til at savne hundene - man er altså lidt
fjollet...

Pia

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 27-06-02 18:00

"Pia Palmblad Wright" <fallohide@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse
> [...]
at
> foregå og een af dem løber ud af en åben dør - Det var hårdt at sige

Ja jeg vil give dig helt ret .. men tror faktisk det er værre for os
mennesker end for hundene .. jeg plejer at tage et gevaldigt tag i mig
selv og virke glad osv både tiden inden de skal i pension og når jeg
afleverer dem .. det er ligesom når man følger dem til regnbuebroen ..
du ved når man selv er trist og ked gør man det værre for hunden der
jo ikke forstår hvad der er ved at ske ... bare at mor/far er ked af
det ...

Men indrømmet det kneb her den 5. juni at skulle aflevere Wupper i
prøvepension første gang efter at jeg havde hentet hende på internatet
... hun begyndte med en halv dag i pension og skal så her først i
august have et døgn ... og så skulle det ellers køre .. og da det jo
gik fint den halve dag ja så går det nok også et døgn .. det hun skal
være sikker på er at jeg henter hende .. sidst hun blev afleveret et
lign. sted var jo da hun blev svigtet af sin flok ..

Godarbejdslysthilsfra Ami

Fra : solveig

Dato : 27-06-02 18:42

Hej Pia.

Jeg synes ikke det er fjollet at være så glad for sine hunde, at man
savner dem straks de er ude af døren, men det er sikkert også fordi jeg
har det på samme måde *G*.

Sidste år skulle vores datter konfirmeres, og hunden skulle i pension,
da den ellers skulle være alene fra formiddag til aften og det synes vi
var synd.

Jeg havde aftalt med ejeren af pensionen at jeg ville hente hunden næste
morgen, men da vi kom hjem, ringede jeg og spurgte om jeg måtte hente
den straks, og da han efterhånden kender mig, og ved hvor svært det er
for mig at undvære min hund, fik jeg lov til at komme og hente hunden
*G*.

Held og lykke med flytningen.

Solveig

http://www.kandu.dk/