Klatretræ
Fra : Britt Johannesen

Dato : 27-06-02 14:54

Hejsa
Jeg er ny i forummet, efter at have været med på en kigger i en periode
:)

Jeg er en stolt ejer af 2 MC'er, en rød dreng på 7mdr. samt en sølv
pige på 13mdr.
Nu er det sådan at jeg overvejer at ødelægge min ellers så pæne stue med
et større klatretræ - syntes det gamle er blevet for småt, eller kattene
for store - Er der nogen som kender en god forhandler af disse i
østjylland/Århus.

Prisen er sådan set underordnet, men det ville da passe os bedst hvis de
ikke kostede en formue. Jeg ved at man kan lave sådan et selv, men hvad
gør man når begge ens hænder er skruet forkert sammen :)

På forhånd tak
Britt, Monty og Chilli

Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 27-06-02 15:18

Hej Britt

Vi havde samme problem for et godt års tid siden bortset fra at vi ikke var
en i en situation
hvor prisen var underordnet. Det vi gjorde, var at vi besøgte den lokale
gulvtæppeforhandler
og købte et par rester af velegnet tæppe til billige penge. Med i prisen fik
vi også et paprør
som tæppet havde været på fra fabrikken. Dernæst købte vi kontaktlim i det
lokale
byggemarked og ved hjælp af en spånplade og en stump bræt konstruerede vi et
kradsebræt
/ klatretræ i løbet af en eftermiddag.

Pris omkring 70 kr. for et klatretræ fra gulv til loft.

God arbejdslyst
Kim

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 27-06-02 15:26

in article c603c20f06fa0602d7137e14a18fcbf7.97995@mygate.mailgate.org, Britt
Johannesen at britt@johannesen.net wrote on 27/06/02 15:54:

> [...]
> et større klatretræ - syntes det gamle er blevet for småt, eller kattene
> for store - Er der nogen som kender en god forhandler af disse i

Hej Britt

Prøv her: http://www.likita.suite.dk/Kat/forside_Ramme.htm
Det er i hvert fald udmærket og ikke så dyrt - og de sender det til dig med
posten, så du skal ikke lade dig skræmme af, at de bor på Sjælland.
Og - velkommen til
--
Knus fra Ann R, spin fra Donna & Ditte
Donna & Dittes katteside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 28-06-02 03:12

In article <B940ED24.2D4F%ann_rudbeck@mac.com>, ann_rudbeck@mac.com
says...

> [...]
> Det er i hvert fald udmærket og ikke så dyrt - og de sender det til dig med
> posten, så du skal ikke lade dig skræmme af, at de bor på Sjælland.

Ja, velkommen til

Jeg kan i hvert fald VARMT anbefale sådan et gulv til loft klatretræ.
Ikke nok med at kattene elsker det (mine gør i hvert fald). Det har også
gjort at den store hurtigt er blevet tryg ved at jeg også er der, fordi
han kan ligge og skue ud over hele stuen

Den dag jeg får hus, køber jeg sgu' et til, så de har lidt at vælge
imellem

--
Jacob Saaby Nielsen

Fra : Camilla Baird