Fjern html og Asp fra tagwall
Fra : DoN W

Dato : 27-06-02 13:54

Hvordan kan jeg forhindre at folk skriver HTML og ASP tags i min
tagwall?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 27-06-02 13:57

DoN W wrote in news:aff1tj$qu5$1@sunsite.dk:

> Hvordan kan jeg forhindre at folk skriver HTML og ASP tags i min
> tagwall?

du starter med at kigge lidt tilbage i gruppen. Nøjagtig samme spørgsmål
blev stillet i søndags i indlægget <af4bqu$2knr$1@news.cybercity.dk>

:)

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Kasper Johansen

Dato : 27-06-02 16:50

Du kan evt. udskifte alle < med &lt; og alle > med &gt; inden at du smider
dem i databasen. Så er du sikret...

Fra : Kim Bach Petersen

Dato : 27-06-02 18:55

Metoden server.HTMLEncode er også en mulighed, da den omskriver specialtegn
til kode, sådan at ">" bliver til "&gt;" og dermed 'forsvinder' brugerens
mulighed for at lave HTML-tags (i stedet vil man kunne læse den kode, folk
har skrevet...).

Kim

--
· www.kensho.dk · psykologi og spiritualitet ·

Fra : Jesper - DJ

Dato : 28-06-02 19:26

... jeg er ikke mester her.. men hvad sker der hvis folk skriver
HTML og ASP tags i en tagwall??

MVh

Jesper