forkert Mhz på cpu
Fra : Jakob

Dato : 27-06-02 14:02

Hej NG

Når jeg starter min pc op står der på skærmen at cpe'en er på 1100 Mhz, det
kan da ikke passe når prossoren er en XP1700+ den er da på 1460 Mhz eller
der omkring.

Nogen der ved om der er noget der skal indstilles i bios, eller på
bundkortet.

Bundkortet og CPU blev købt som et bundle tilbud.

Bundkort : ECS K7S5A

Fra : Jakob

Dato : 27-06-02 14:10

Jeg fandt selv ud af det, det var noget med at den var sat til 100 i stedet
for 133.

MVH Jakob