Menu - onMouseOver Expand
Fra : Lars Grove Mortensen

Dato : 27-06-02 13:09

Jeg kunne godt tænke mig en menu magen til den på olsen.de, hvor
man kører musen hen over et givent menupunkt og dette resulterer
i, at menuen expanderer for det pågældende menupunkt...

Er der nogen, der har et bud på, hvordan dette kan laves? - Eller
hvor man evt. kan hente et script, der gør netop dét?

På forhånd MANGE tak!

MVH
Lars G. Mortensen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Morten Jacobsen

Dato : 28-06-02 10:26

> Jeg kunne godt tænke mig en menu magen til den på olsen.de, hvor
> man kører musen hen over et givent menupunkt og dette resulterer
> i, at menuen expanderer for det pågældende menupunkt...

Hej Lars

Den menu der er på olsen.de, er en flash menu, og skal designes i
Flash. Du kan prøve at spørge i nyhedsgryppen for flash webdesign
her på html.dk eller du kan prøve at kigge på www.dynamicdrive.com
eller www. hotscript.com hvor de har nogle fede menuer.

Hilsen Morten

Fra : Lars Grove Mortensen

Dato : 29-06-02 21:07

Morten Jacobsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> [...]
>
> Den menu der er på olsen.de, er en flash menu, og skal designes i
> Flash. Du kan prøve at spørge i nyhedsgryppen for flash webdesign

Jeg er bevidst om, at det pågældende eksempel er kodet i Flash. Det
jeg søger er imidlertid en clientside applikation, der kan det samme
som denne flash-ting...

Kan nogen hjælpe?

På forhånd tak