Brightness på Samsung SyncMaster 1100p pl~
Fra : f00ge

Dato : 27-06-02 12:41

Jeg har netop fået sådan en sag ind af døren.

Men jeg synes, der mangler to ret så vigtige funktioner:
Brightness og contrast.

Jeg fatter ikke, hvor de to knapper er blevet af. Ifølge manualen, skal der
sidde to knapper til højre for det lille kontrolpanel.
Men nej, der er intet!

Har jeg fået en en model, hvor de bare har glemt at sætte de to knapper på,
eller hvad sker der mon?

Det hele er så lyst, at jeg næsten bløder fra øjnene. :(
Jeg er klar over, at man kan bruge diverse tools til at sætte brightness
op/ned - men i del spil bl.a. kan man intet gøre.

Nogle forslag?
Skal jeg sende den retur?

På forhåmd tak,

Fra : Claus

Dato : 27-06-02 13:20

det er pilene i midte

du skal IKKE trykke på menuknappen, blot piletasterne

Fra : f00ge

Dato : 27-06-02 14:10

"Claus" <claus@removekjerkegaard.dk> wrote:

> det er pilene i midte
>
> du skal IKKE trykke på menuknappen, blot piletasterne

Tak. jeg fandt ud af det.
Bare lidt forvirrende, hvis man ikke ved det. :)