brænderskuffe sidder fast :(
Fra : Peter

Dato : 27-06-02 10:47

Hej NG

Min cd-romdrev er gået i stå - jeg kan simpelt hen ikke åbne drevet (brænder
Liteonit). Jeg var ved at tage nogle kopier ad noget på drevet og brændingen
gik i stå og da jeg ville ha' cd'en ud, ville skuffen ikke åbne og
efter utallige genstarter er der ikke nogen bedring - det er totalt låst
fast ?

hilsen
Peter

Fra : Bent

Dato : 27-06-02 10:55

"Peter" <kipe@os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gik i stå og da jeg ville ha' cd'en ud, ville skuffen ikke åbne og
> efter utallige genstarter er der ikke nogen bedring - det er totalt låst
Der er et lille hul ved siden af åbne/lukke knappen! Stik en når eller clips
ind i dette og tryk! Nu kan du åbne skuffen. Det er lavet til at kunne åbne
drevet i sådanne situationer, med mindre skiven sidder i klemme!

Hilsen

bent

Fra : Peter

Dato : 27-06-02 11:02

> [...]
åbne
> drevet i sådanne situationer, med mindre skiven sidder i klemme!

bent

Og ja ja, Bent, det var lige det, der skulle til - mange, mange tak for
hjælpen og det hurtige svar - en ren nydelse !

Hilsen
Peter

Fra : [Odense] Jens C. Han~

Dato : 27-06-02 22:49

Peter wrote:

> [...]
> gik i stå og da jeg ville ha' cd'en ud, ville skuffen ikke åbne og
> efter utallige genstarter er der ikke nogen bedring - det er totalt låst

Er det tilfældigvis en 16x brænder (LTR-16102B) ?