Operatørlogo - FCK
Fra : Thomas Petersen

Dato : 12-02-01 18:01

Jeg mangler FCK-logoer til min nokia....

Er der en okay side til dette formål?
- Der var engang en side i stil med cellulite.dk eller sådan.....?

Thomas

Fra : Mark Beaumont

Dato : 12-02-01 18:31

"Thomas Petersen" <cfs26436@vip.cybercity.dk> skrev
> - Der var engang en side i stil med cellulite.dk eller sådan.....?

Det er nok http://www.cellular.dk du tænker på

Vh Mark

Fra : Hen

Dato : 12-02-01 21:40

> Jeg mangler FCK-logoer til min nokia....

F*CK??

> - Der var engang en side i stil med cellulite.dk eller sådan.....?

Hvor har du cellulite henne, Thomas?? *GGG*

Fra : Thomas Petersen

Dato : 16-02-01 16:48

"Hen" <f16henNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> F*CK??

> Hvor har du cellulite henne, Thomas?? *GGG*

Nej ikke F*CK, men FC København, som er den eneste hæderlige klub i DK!!!!
- Jeg har ikke cellulite nogen steder, men måske har du lidt på r*ven...?

Thomas