Bornholm.
Fra : Nina Svanholm

Dato : 27-06-02 08:36

Hej

Jeg skal på ferie på Bornholm i uge 35. Jeg tænkte på om der noget western
derovre som man kan få lov at se? Jeg kan ikke selv ride det-endnu, men
synes det er sjovt og spændene. Jeg har hesten til det og en westernsadel
jeg rider rundt med
Håber der er nogen der bor eller kender til Bornholms hesteliv.

Venlig hilsen Nina Svanholm.

Fra : Tanja Bromley

Dato : 27-06-02 11:49

"Nina Svanholm" <hammer@telefona.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg rider rundt med
> Håber der er nogen der bor eller kender til Bornholms hesteliv.

Ja-da ... bare pokkers ærgerligt tidspunkt (uge 35). Vi har
Bornholmsmesterskaber lørdag d. 27. juli - ugen før det er der Wild-West
Heste- & Kræmmermarked (også med et lille weternridestævne) - ugen efter
(2. - 4- august) har vi 3-dages trailtur i Almindingen (vistnok stadigvæk
DK's trediestørste skov).
Resten af august er nok desværre lidt tam, da alting sådan set sker i juni
og juli, men du er velkommen til vores friridningsaftener i Nordlandets
Rideklub (Klemenskervej 61 A, Rø) hver torsdag fra kl. 18.00 til SENT

Mvh. Tanja

Fra : Nina Svanholm

Dato : 28-06-02 06:54

Hej

Tak for hjælpen. Det skulle ikke undre mig hvis jeg kikkede forbi-en hel uge
uden hest er nærmest umuligt Får i undervisning i western dette sted?

Fra : Tanja Bromley

Dato : 03-07-02 19:16

> [...]
uge
> uden hest er nærmest umuligt Får i undervisning i western dette sted?

Du er så hjertens velkommen
Nej .. eller jo ... der er undervisning i Horsemanship og derefter har vi
western-friridning. - Undervisning får vi kun på clinics (desværre), da vi
ikke har nogen træner bosiddende herovre.

Men vi ses jo så nok

Mvh. Tanja