Problemer med Påhængsmotor
Fra : Vibeke

Dato : 26-06-02 23:55

Jeg har problemer med en ældre Suzuki DT28 påhængsmotor.
Den er meget svær at starte, drukner ofte (tændrørne er plaskvåde)
Når den starter er det uden brug af choker og med meget gas.
Når den er startet kan den køre fint, især med fuld gas
den kan dog pludselig helt umotiveret gå i stå og så være helt umulig at
starte igen.
Jeg har skiftet tændrørne og den får masser af benzin
Hvad kan der være galt?

Mvh. Steffan

Fra : TVN

Dato : 27-06-02 05:23

Jeg har haft næsten samme problem, det var skidt i tanken, den nemmeste måde
at få motoren igang igen var at skille kaburatoren ad og tømme svømmehuset.
Jeg har haft tanken taget af og spulet den, men der er kommet skidt i den
igen.
Nu har jeg sat et benzin filtre på og har ikke flere problemmer med motoren.

Mvh
Thomas

Fra : @ndersson

Dato : 27-06-02 18:46

klip
> Nu har jeg sat et benzin filtre på og har ikke flere problemmer med
motoren.

Når du nu køber et filter så køb to.. helt almindelige standart filter..
Hvis nu filter nr. 1 stopper til er det fedt der ude på bølgen blå at bare
kunne skifte til et rent filter..

--
Hilsen Andy
2630