TDC Bredbånds opsætning
Fra : Nederbasse

Dato : 26-06-02 22:28

Hej NG
Jeg skal sætte en TDC Bredbånds forbindelse op, hvor finder jeg oplysninger
om DNS server o.l.
Der skal laves et netværk mellem flere pc'er gennem en hub.
Jeg kan ikke finde noget på deres website eller på cden.
Nogen der har et link ?

Lars

Fra : Cubus

Dato : 26-06-02 23:12

> [...]
> Der skal laves et netværk mellem flere pc'er gennem en hub.
> Jeg kan ikke finde noget på deres website eller på cden.

Ved Bredbånd sættes computere blot op til automatisk at modtage
en ip-adresse ved hjælp af DHCP, så modtager de også automatisk
oplysning om DNS mv.

Installer NetBEUI af hensyn til lokalnetværket.

http://www.teledanmark.dk/html/forsider/bredbaand.html

--
Cubus

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 27-06-02 21:34

Hej

"Cubus" <cubus@sol.dk> wrote:

>Ved Bredbånd sættes computere blot op til automatisk at modtage
>en ip-adresse ved hjælp af DHCP, så modtager de også automatisk
>oplysning om DNS mv.
>Installer NetBEUI af hensyn til lokalnetværket.

Og info om DNS står på bagsiden af eet af de hæfter der fulgte med
bredbåndspakken, men ellers er de her:

Primær DNS: 194.239.134.83

Sekundær DNS: 193.162.153.164

--
M.v.h. Ole®

Fra : arc@na

Dato : 03-07-02 13:54

On to 27 jun 2002 12:12:24a, "Cubus" <cubus@sol.dk> wrote in

> Installer NetBEUI af hensyn til lokalnetværket.

Hvorfor dog det, når TCP/IP er meget bedre? Mit lille peer-to-peer-
netværk kører fint med TCP/IP.

arc@na