Er der stadig garanti på unlocked Nokia 33~
Fra : J Larsen

Dato : 26-06-02 21:54

Er der stadig garanti på unlocled Nokia 3310 når det er gjort med et
datakabel

den er kun 3 uger gammel, problemet er den fryser ca hver 4. gang man åbner
en SMS.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-06-02 23:00

J Larsen skrev:

>den er kun 3 uger gammel, problemet er den fryser ca hver 4. gang man åbner
>en SMS.

Jeg gætter på du har version 5.47 (tast *#0000# for at se det). Denne
version er der kendte problemer med (bl.a. en del når man
læser/skriver SMS) - disse problemer skulle være løst i version 5.55.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410 og 5210! **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.55)

Fra : John

Dato : 26-06-02 23:10

Det du beskriver har sandsynligvis ikke noget med selve unlockningen at
gøre - Der er en kendt fejl i firmware version 5.47 - check evt. med *#0000#

Jeg har kendskab til flere der har sendt telefoner til rep, efter der er
unlocket og lagt andet software i, uden det har haft betydning for garantien
(muligvis held.......)

Mvh
John

Fra : J Larsen

Dato : 27-06-02 05:59

Godt gættet det er v5.47
Men hvad skal jeg så vælge, rep. eller opdatering til v5.55
ved er opdatering har jeg jo tlf. igen med det samme.

Fra : John

Dato : 27-06-02 06:45

> Godt gættet det er v5.47
> Men hvad skal jeg så vælge, rep. eller opdatering til v5.55
> ved er opdatering har jeg jo tlf. igen med det samme.

Reparation og opdatering vil i dit tilfælde være det samme - spørgsmålet er
blot hvem der skal gøre det

Jeg kan f.eks. gøre det i Sønderborg/ Aabenraa - hvis du laver en
forespørgsel i dk.marked.privat.telefon.mobil.unlock opdager du der findes
folk i mange byer der gør den slags ting for mellem kr. 50 og kr. 100.

Mvh
John