GeForce 4 ti-4200 virker ikke!!
Fra : lortepost78@hotmail.~

Dato : 26-06-02 20:37

Mit ny indkøbte geforce 4 ti4200 virker ikke ordentligt jeg kan få billede på
skærmen men jeg kan ikke indstille farver og opløsning, den står på 800X600 og
med kun 4bit farver (lowest).
Jeg startede med at bare sætte det i og windows xp fandt det fint og jeg
installerede den medfølgende driver. Alt ok , kørte 3d mark 2001 se, fik en
for vildt score 6378, kører kun med en 1200Mhz thunderbird så det var vildt
fik kun 1300 med mit geforce 2 kort.
Så kommer det mærkelige jeg prøvede at starte morrovwind, det ville den ikke,
troede bare at der skulle nye drivere til så jeg instalerede detornator 29.42
og så var det mine problemmer startede som nævnt tidligere, jeg har prøvet at
intallere de gamle drivere igen men stadig ikke noget, og inde device manager
står der at device kan not start (code 10) og i resources står der this device
is not using any resouces because it has a problem!!!!!
Hvad skal jeg gøre, hvad kan der være galt.
Hjælp ville være meget værdsat

Fra : Rasmus S

Dato : 26-06-02 21:15

<lortepost78@hotmail.com> wrote.

> [...]

device
> is not using any resouces because it has a problem!!!!!
> Hvad skal jeg gøre, hvad kan der være galt.

Har du husket at afinstallere dit gamle grafikkort inden du satte det nye
i?, og husker du ligeledes at afinstallere driverne til dit ti4200 hvergang
du vil prøve nye drivere?
Ellers er en reinstallation af styresystemet jo tit en løsning ;)).
Når du har afinstalleret driverne under "egenskaber for computer", inden du
lægger nye ind, prøv så evt. at søge på "Nvidia" i registreringsdatabasen og
slet alt hvad du finder der indeholder ordet.

Mvh

Rasmus

Fra : Fax_Modem

Dato : 26-06-02 22:22

hvad mærke er kortet?

/Jesper
<lortepost78@hotmail.com> skrev i

Fra : lortepost78@hotmail.~

Dato : 27-06-02 18:17

[Det er et Palit daytona geforce 4 ti-4200]