AMD K6 køler!!
Fra : The-one

Dato : 26-06-02 20:29

Hej allesammen

Jeg står i den uheldige situration at jeg skal have en ny køler til min
gamle k6 400 MHz. Den gamle kæler er begyndt at larme, og det kan jeg
desværre ikke leve med!! Er der en der ved hvor jeg kan finde en sådan køer
henne?? Jeg har kigget på edbpriser men den slags kølere sælges ikke mere..
Er der en der kender en butik, (hvis ikke postordre så i nærheden af
storkøbenhavn) eller er der en der ved hvordan jeg ellers kan få fat i en!!
Håber meget der er en der kan hjælpe!!

MVH. Sune

Fra : MuffDiver

Dato : 26-06-02 22:07

The-one <bumsen63@hotmail.com> skrev i
> [...]
> Er der en der kender en butik, (hvis ikke postordre så i nærheden af
> storkøbenhavn) eller er der en der ved hvordan jeg ellers kan få fat i

Køb en til Socket A (Duron) Den passer på..........

Fra : Jens Petersen

Dato : 27-06-02 13:27

On Wed, 26 Jun 2002 23:07:18 +0200, "MuffDiver"
<muffdiver@santaclan.dk> wrote:

>køer
>

>Køb en til Socket A (Duron) Den passer på..........

Det er nu ikke alle der passer lige godt. Jeg monterede en Chrome Orb
på min K6 III, men jeg måtte modificere anlægsfladen fordi orben er
beregnet til cpuer med en lille overflade hvor K6'eren har en stor
overflade.

--
Jens

I stand corrected. May I sit down now?

Fra : Jean Christophe B. T~

Dato : 28-06-02 13:32

http://asp.webconsult.dk/privat/vareinfo.asp?VareID=42

Sådan en har jeg vist. Den er meget lydsvag.

/Jean

Fra : Preben Kaas

Dato : 28-06-02 15:43

On Wed, 26 Jun 2002 21:29:16 +0200, "The-one" <bumsen63@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>Er der en der kender en butik, (hvis ikke postordre så i nærheden af
>storkøbenhavn) eller er der en der ved hvordan jeg ellers kan få fat i en!!

Har samme problem.
Derfor købt blæser m/køleribber til kr. 98,- hos EDB kompagniet i
Odense

1 stk TITAN Cooler for AMDDURON/Thunderbird (Socket A)

Ved ikke endnu om køleribber passer, men selve ventilatoren passer på
bestående ribber på min AMD K6-2 450 MHz.

mvh
Preben