Drivers til IBM scanner ?
Fra : :-=J.L.C & B.F =-:

Dato : 26-06-02 19:06

ja.. jeg har været på IBMS hjemmepage, men kan ikke finde nogen drivers til
XP det er en IBMSCAN 2000 som har fulgt med et firma pc fra Roulund.

har inst XP fra bunden af, og den finde scanneren, men med uråbstegn, og har
så prøvet at inst W2000 drivers, men det hjalp ikke noget.

den virkede fint i Windows 98 da min ven fik den ?

hvor kan jeg finde de drivers ??

nogen hints/Links ?

på forhånd tak.

MVH
Jack L.

Fra : Darkh

Dato : 27-06-02 08:55

> [...]
har
> så prøvet at inst W2000 drivers, men det hjalp ikke noget.
>
> den virkede fint i Windows 98 da min ven fik den ?

Det ser desværre ikke ud til at IBM har lavet XP drivere til scanneren.

http://makeashorterlink.com/?M2E412521

Men du kan prøve om dette kan hjælpe dig

http://www.scanner-drivers.com/drivers/45/45540.htm

mvh
Jesper

Fra : Allan Riise

Dato : 27-06-02 19:05

:-=J.L.C & B.F =-: <dawebman@os.dk> scribbled:
Venligst Allan Riise
> [...]
> og har så prøvet at inst W2000 drivers, men det hjalp ikke noget.
>
> den virkede fint i Windows 98 da min ven fik den ?

www.driverguide.com driver/all

http://www3.driverguide.com/betav2.php?action=dosearch&qm0=Scan2000&qa5=17&q
a6=475&dp=3&fs=0

Der kan du finde den !!