Støj i højttalere fra tv-out
Fra : Rasmus S

Dato : 26-06-02 17:55

Jeg har i længere tid haft støj i mine PC højttalere konstant. Pludselig nu
finder jeg ud af at støjen kommer fra mit TV-out på grafikkortet! Når der er
kabel mellem tv og tv-out er der nemlig ingen støj i mine højttalere. Hvis
kablet sidder i mit tv-out og ikke i mit tv er der også støj.
Synes selv det lyder helt hen i vejret ... hvordan kan det lade dig gøre?
Jeg benytter et Inno3D GF4 Ti4200 sammen med onboard lydkortet på et MSI KT3
Ultra.
Iøvrigt var der ligeså meget støj da jeg prøvede med mit SoundBlaster PCI128
og havde disabled onboard lyd.
Er mit grafikkort defekt, eller skal jeg have fat i en form for terminering
til tv-out'et?

Mvh

Rasmus