Fjern GNOME-bar i KDE?
Fra : Kim Søvsø Pedersen

Dato : 26-06-02 16:30

Hej!

I går installerede jeg - og gjorde mine første erfaringer med - Linux
(Mandrake). På en eller anden måde har jeg fået aktiveret GNOME-baren i
KDE, så jeg nu både har en KDE-bar og en GNOME-bar. Det resulterer i en
fejl når min KDE er færdig med at load.

Jeg har prøvet at højreklikke på GNOME-baren, men Panel > Fjern dette panel
er deaktiveret, så jeg ved ikke hvordan jeg skal fjerne den.

Nogen idéer?

Kim

--
Please remove "NOSPAM" in e-mail-address when replying

Fra : Heine Laursen

Dato : 26-06-02 21:49

In article <afcmpd$29q5$1@news.cybercity.dk>, Kim Søvsø Pedersen wrote:
> [...]

> Jeg har prøvet at højreklikke på GNOME-baren, men Panel > Fjern dette panel
> er deaktiveret, så jeg ved ikke hvordan jeg skal fjerne den.

Måske! Prøv at kigge i filerne .XClientrc og .xinitrc og se om der ikke er
en linie hvor der står panel. Prøv at fjerne den og genstart X11. Husk dog
lige at tage backup, af de filer, hvis noget skulde gå galt.

Heine Laursen