Stfa hvordan
Fra : Dennis Schultz

Dato : 12-02-01 16:16

Jeg bor i Fredericia og har overvejet at koble mig op på stofanet. Kan
det lade sig gøre her i byen og hvad vil det kræve af udstyr?

Dennis

Fra : Simon Skals

Dato : 12-02-01 16:55

It seems Dennis Schultz wrote:
>Jeg bor i Fredericia og har overvejet at koble mig op på stofanet. Kan
>det lade sig gøre her i byen og hvad vil det kræve af udstyr?

Hvad med at spørge Stofa?

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Peder Fugl

Dato : 12-02-01 17:32

Hej Dennis,

Dennis Schultz wrote:

> Jeg bor i Fredericia og har overvejet at koble mig op på stofanet. Kan
> det lade sig gøre her i byen og hvad vil det kræve af udstyr?

Måske står der noget her

   <http://www.bedreinternet.dk/>

Men under alle omstændigheder er tilslutning til Internet via
kabeltv-nettet generelt (dvs. for alle de udbydere af et produkt der
giver Internet via kabeltv-nettet) kun mulig forudsat at der er kabeltv
installeret i boligen.

Derudover er der ofte tillige AFAIK (igen generelt) et krav om tilkøb af
forskellige TV-pakker for at kunne udnytte Internetmuligheden.

(det har bla. - ud over det salgspolitiske - noget at gøre med, at
data-signalet bliver cyklet rundt i nogle bestemte kanalråder på
kabelnettet der kan være lokaliseret i områder hvor der også kan ligger
TV kanaler i nærheden)

Men prøv at tage kontakt til den leverandør der ruller kabeltv ud i dit
lokalområde og forhør dig om de konkrete muligheder.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Peder

Der ikke er ansat i Telia koncernen herunder Telia Stofa.