Hauppauge TV kort - skal kortet tages ud v~
Fra : JSC

Dato : 26-06-02 15:06

Jeg har et hauppauge PCI Tv kort, som har fungeret fint.
Efter geninstallation har jeg installeret driveren og programmet, men ved
opstart får jeg at vide, at et andet program bruger driveren.

Så prøvede jeg at tage kortet fysisk ud af pc'en, installere driveren og
sætte kortet i igen.
Nu fungerer den fint..

Men - kan det passe, at man skal pille kortet ud for at det virker..??
(Kører Win2000 pro dk.)

Mvh
Jan

Fra : N/A

Dato : 27-06-02 13:59

Fra : JSC

Dato : 27-06-02 13:59

"Martin Liversage" <nospam100110818a@liversage.com> wrote in message
> "JSC" <newsgruppe@jsc.dk> wrote in message
>
> Den fejl får jeg også somme tider med mit Hauppauge kort. Det er
> pi***irriterende, men senere - efter en genstart eller så - er problemet
> væk. Det sker kun sjældent for mig og jeg tror ikke at det er nogen hjælp
at
> pille kortet ud.
>
> --
> Martin
For mig hjalp det. Så kunne den godt finde kortet...
Jeg finder det bare besynderligt... :-?

Jan