Opgradere Athlon 750 ?
Fra : Zorilla

Dato : 26-06-02 15:01

Hej,

Jeg har en Athlon 750 mhz computer.
Jeg vil gerne opgradere maskinen til en hurtigere Pentium processor.
Kan dette lade sig gøre og hvad skal jeg være opmærksom på?

mvh
Peter

Fra : Martin K

Dato : 26-06-02 15:13

Zorilla wrote:
> Jeg har en Athlon 750 mhz computer.
> Jeg vil gerne opgradere maskinen til en hurtigere Pentium processor.
> Kan dette lade sig gøre og hvad skal jeg være opmærksom på?

I givet fald skal du også skifte bundbrædt og muligvis også ram. Men det kan
sagtens lade sig gøre - alt kan lade sig gøre hvis man bare har tid og penge

Men jeg vil da so antage at du skal have en P4 og noget DDR-ram, det kan
bedst betale sig i forhold til langt dyrere RD-ram.
Da jeg er AMD-freak med stort A, ved jeg intet om P4-boards, så det
spørgsmål lader vi lige hænge i luften....

--
Martin K