m/b sw - Asus A7V333 og Codegen ATX-601B k~
Fra : KvikZilVeR

Dato : 26-06-02 13:45

Jeg sidder og er ved at samle en maskine med disse 2 dele.
Ledningerne i kabinettet er reset sw, power led etc, men der er en der
hedder m/b sw. hvad er dette?
mvh Simon Baun

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 26-06-02 14:03

"KvikZilVeR" <quicksilver@goatrance.com> skrev:
> Jeg sidder og er ved at samle en maskine med disse
> 2 dele.
> Ledningerne i kabinettet er reset sw, power led etc,
> men der er en der hedder m/b sw. hvad er dette?

Prøv at skriv hvad de andre hedder, så kan vi bruge
udelukkelsesmetoden.

Og skrive evt. hvad de forskellige "stik/pins" hedder
op bundkortet.

Mvh.
Mikael

Fra : Steffen

Dato : 26-06-02 14:15

Det er power swtichen

--
Mvh. Steffen

Fra : KvikZilVeR

Dato : 28-06-02 01:39

> Det er power swtichen

det er lige præcis hvad det var - tak :)