Rapport baseret på mere end en forespørgse~
Fra : Louise Christensen

Dato : 26-06-02 11:00

Hej

Er der nogen der ved hvordan man kan lave en rapport i access som er
baseret på flere forespørgsler. Data kan nemlig ikke hentes i en
forespørgsel. Den skal hente tre forskellige oversigter som ikke kan
kombineres til en samlet.

mvh
Louise

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 26-06-02 11:56

"Louise Christensen" <loc@sks.aaa.dk> wrote in message
> [...]
> baseret på flere forespørgsler. Data kan nemlig ikke hentes i en
> forespørgsel. Den skal hente tre forskellige oversigter som ikke kan

Ønsker du en 3 i 1 rapport, svarende (næsten) til at udskrive 3 enkelt
rapporter
Eller noget mere komplekst?

3 i 1 kan fixes ved at lave de tre rapporter hver for sig, for derefter
kombinere hele baduljen i en hovedrapport (Main-/Subrapport)

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Louise Christensen

Dato : 27-06-02 12:23

Hej Peter

Det lyder lige netop som det jeg er ude efter, men hvordan gør jeg
det? Har prøvet at søge i hjælpen i access, men tror ikke lige jeg er
så gode venner med den.

mvh
Louise

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 27-06-02 13:00

> Det lyder lige netop som det jeg er ude efter, men hvordan gør jeg
> det? Har prøvet at søge i hjælpen i access, men tror ikke lige jeg er
> så gode venner med den.

Som skrevet står
Du laver 3 forskellige rapporter baseret på dine udtræk (kun
detaljesektionen)
Derefter laver du rapport med sidehoved/-fod lader den stå åben i
designvisning og så trækker dine (sub)rapporter fra databasevinduet ind den
ny (main)rapport

Og ja - online hjælpen i Access 2K er forkrækkelig ringe
hjælpen findes, men det er stort set umuligt at finde det man skal bruge

Du kan evt bruge http://msdn.microsoft.com i stedet

mvh/Peter Lykkegaard