Hjemmeside
Fra : Jan Bang Madsen

Dato : 26-06-02 08:45

Hej med jer

Jeg overvejer at lave en hjemmeside med det formål at skabe kontakt mellem
handicappet på forskellig måde.Jeg savner selv en sådan side

Tror I det er en god ide.

Hvis der er noget af jeg der har nogle gode ideer, er meget velkommen til at
skrive til jbm@jbmsoft.dk.

Med venlig hilsen

Jan
www.thyhandel.dk
www.jbmsoft.dk

Fra : alice_trauelsen

Dato : 26-06-02 10:02

Hej Jan
Du skriver:
Jeg overvejer at lave en hjemmeside med det formål at skabe kontakt
mellem
handicappet på forskellig måde.Jeg savner selv en sådan side
Tror I det er en god ide.
Ja, absolut. Du kan se mere om mig på www.alice-trauelsen.dk

Med venlig hilsen
Farmor Alice
jbm@jbmsoft.dk.

http://www.kandu.dk/

Fra : lars mjaaland

Dato : 11-09-02 22:39

du finder en gratis chat (java) på www.bravenet.com
1/2 Lars

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 26-06-02 14:41

Jan Bang Madsen skrev:

>Jeg overvejer at lave en hjemmeside med det formål at skabe kontakt mellem
>handicappet på forskellig måde.Jeg savner selv en sådan side
>
>Tror I det er en god ide.

Egentlig mener jeg det spreder mere end det samler.

Hvis/når der opstår en stribe forskellige fora til kontakt, bliver man
samlet i små isolerede grupper. Der er jo ikke kontakt på tværs af
disse fora.

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Jan Bang Madsen

Dato : 26-06-02 16:15

Hej Kaj

Det kan du da egenlig have ret i. Men jeg tænker faktisk på om jeg kan lave
noget der ikke er lavet for og ikke en erstatning til f.eks. denne gruppe.
Det vil måske være noget med at man kunne søge folk med det samme handicap
som en selv. Måske også en form for dating og chat.

Med venlig hilsen

Jan
www.jbmsoft.dk
www.thyhandel.dk

Fra : Jan Bang Madsen

Dato : 22-07-02 09:44

Hej med jer

Jeg vil lige fortælle at jeg er gang med at lave hjemmesiden og at jeg tror
jeg snart kan få en chat op at køre.

Med venlig hilsen

Jan

Fra : lars mjaaland

Dato : 17-08-02 19:22

In article <afbrhs$1990$1@news.cybercity.dk>, Jan Bang Madsen
<jbm@jbmsoft.dk> wrote:
der er allerede lavet en fin løsning til forskellige grupper. og det er
gratis at bruge kig på www.i-groups.dk