IBM-tastatur
Fra : Kiruba

Dato : 26-06-02 08:45

Jeg står og skal bruge et (gammelt) IBM-tastatur med følgende
dimensioner: 16 cm x 45 cm (max-dimensioner). Er der nogen der kan
hjælpe?ythompsontires.com/strip_motorcycle.html
Det er et gadegodkendt mc dæk der er specielt udviklet til dragracing

http://www.kandu.dk/

Fra : Darkh

Dato : 26-06-02 08:59

> [...]
> hjælpe?ythompsontires.com/strip_motorcycle.html
> Det er et gadegodkendt mc dæk der er specielt udviklet til dragracing

Jeg var ikke klar over at man bruger gamle IBM tastaturer til
dragracing...men det er måske også kun på kandu.dk

;)
Jesper

Fra : Esben

Dato : 26-06-02 12:48

"Kiruba" <Kiruba.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse news:lceS8.86735$N46.2358968@news010.worldonline.dk...
> [...]
> hjælpe?ythompsontires.com/strip_motorcycle.html
> Det er et gadegodkendt mc dæk der er specielt udviklet til dragracing

Hehe, de gamle ibm tastaturer er pissesolide, så hvorfor ikke sætte hjul på og dragrace i dem.

--
Esben

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 26-06-02 13:23

"Kiruba" <Kiruba.news@kandu.dk> skrev:
> Jeg står og skal bruge et (gammelt) IBM-tastatur
> med følgende dimensioner: 16 cm x 45 cm (max-
> dimensioner). Er der nogen der kan hjælpe?

Prøv at søg denne gruppe igennem, jeg mener at
have set en der solgte over 10 stk. af dem hvor
knapperne kan tages af.

Jeg har dog selv et af den slags, dimensionerne er
dog en smule større end dem du har skrevet:
210mm x 490mm
Det er med PS/2 stik og ekstremt solidt, det virker
naturligvis perfekt.

Mvh.
Mikael
- 4250 Fuglebjerg, Vestsjælland.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 25-07-02 14:11

"Mikael Nørrelund Andersen"
<noerrelund@pc.dk> skrev:
> Prøv at søg denne gruppe igennem, jeg mener at
> have set en der solgte over 10 stk. af dem hvor
> knapperne kan tages af.

Det er naturligvis news:dk.marked.privat.edb jeg
snakker om her ;)

/Mikael