Dlink DI 804 & SMC 7004ABR, 4port router m~
Fra : Henrik Hansen

Dato : 26-06-02 07:55

Hej

Hvem har evt. erfaringer med produkter af typen "alt-i-en": bredbåndsrouter
med 4 port 10/100 Mb dual switch inkl. firewall-funktionalitet? Evt. inkl.
printerserver.

Dlinks hedder DI 804 men er uden printerserver. Den får vist generelt fine
ord med på vejen.

Har kik på SMC 7004ABR fordi den er med printerserver.

Så jeg søger bl.a. kommentarer til SMC-produkter!

Jeg er lutter øren, Henrik

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 26-06-02 20:40

"Henrik Hansen" <h-hansen@privat.dk> wrote:

> Hvem har evt. erfaringer med produkter af typen "alt-i-en":
bredbåndsrouter
> med 4 port 10/100 Mb dual switch inkl. firewall-funktionalitet? Evt. inkl.
> printerserver.

Du kan finde en del info og reviews på
http://www.practicallynetworked.com/reviews/

> Dlinks hedder DI 804 men er uden printerserver. Den får vist generelt fine
> ord med på vejen.
>
> Har kik på SMC 7004ABR fordi den er med printerserver.

Jeg kender ikke prisen på SMC routeren, men jeg ved at US Robotics Twin til
SMR 7004ABR lige er faldet en del i pris.

www.proconsult.dk/go/netusr8000

P.S.: Jeg arbejder i ovenstående firma.

--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - nospam037@lunddahl.dk
My heroes: Heddy Lamar & George Antheil

Fra : N/A

Dato : 04-07-02 08:23

Fra : Henrik Hansen

Dato : 04-07-02 08:23

Takker for comments
Har fået SMC 7004ABR i denne uge, det tog max en time, så var PC 1 på og
lidt mere så var PC 2 på, let at konfigurere, stabil og hurtig

Henrik

Fra : Gninneh

Dato : 04-06-03 14:29

"N/A" skrev d. 04-07-02 08:23 dette indlæg :
> Du kan købe SMC Firewall model SMC7004ABR hos Dansk System Data i
Esbjerg for kr. 719.-

http://www.kandu.dk/